WAVES

web / mobil / seo / video / branding

WAVES opruster digitalt med Highlight
Vores samarbejde med WAVES omfatter mange af virksomhedens kerneområder. Vi fik i 2013 fornøjelsen af at lægge en gennemført, stærk, digital strategi for WAVES. Her fik vi fat i alle hjørner af det digitale felt: lige fra nyt, lækkert website med fokus på brugerflow, optimeret mobilsite ud fra, hvordan kunderne agerer og søger efter på mobilen, til SEO og performanceoptimering på websitet.

Inspirationsunivers på websitet
Tankegangen fra de trykte kataloger om at tage produktbilleder af varer fra butikkerne og lægge dem op i et inspirationsafsnit har WAVES i samarbejde med Highlight og youneed:us nu overført til det digitale. Et dynamisk inspirationsunivers online med priser, butikker og al den information, kunderne har brug for – WAVES skal bare ikke længere vente på, at kataloget udkommer. Nu kan de hele tiden agere efter markedet, trends og det, som butikkerne oplever, at kunderne efterspørger.

Det har givet dem en enorm frihed til hele tiden at korrigere deres forretning, og således sætter de en ny standard for, hvordan et shoppingcenter kan imødekomme deres kunder, nu hvor næsten 70 % søger online inspiration inden et køb (også offline i en fysisk butik). Tjek WAVES’ inspirationsunivers her.

SEO og performance
Men hvad ville dette lækre, dynamiske inspirationsunivers være værd, hvis hverken Google eller de potentielle kunder kan se/finde det?!
Derfor var det også vigtigt for WAVES at få optimeret sin synlighed i søgemaskinerne og skabe den rigtige trafik. Det sørgede Highlight for, og efter søgemaskine- og performanceoptimeringen ligger WAVES nu nr. 1, når man søger på dem, de får trafik på de rigtige søgeord og har efterfølgende fået 75 % nye besøg, 72% unikke besøgende og 181% sidevisninger. SEO kan altså give langt større succes med den digitale markedsføring, hvis man udfører det korrekt. Tjek WAVES’ flotte website her.